piątek, 4 września 2015

Podsumowanie miesiąca

Prawie tydzień nic nie pisałam, ponieważ mój laptop był w naprawie. Dlatego tak późno post. Ale mniejsza z tym czas na podsumowanie miesiąca.
Ten miesiąc był bardzo przyjemny i szybko się skończył. Byłam tydzień nad morzem szkoda tylko, że woda była zimna. 
Na szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji. Zalety życia studenta :P



Przeczytane książki:
- Zwierzęcy folwark George Orwell
- Rywalki Kiera Cass
- Wielki Gatsby Fitzgerald F. Scott
- Strażnicy Veridianu Tom 1 Marianne Curley
- Mroczny anioł Eden Maguire
- Nigdziebądź Nail Geiman





 Książki kupione:
- Cztery pory roku Stephen King
- Carrie Stephen King
- Anna Karenina Tom 1 Lew Tołstoj
- Wichrowe wzgórze Emily Bronte
- Piaskownica Danuta Marcinkowska





Trochę tego jest i liczę, że większość przeczytam. Chociaż teraz czytam Blackout Marca Elsberga - cegiełka a jeszcze czeka Gra o tron, która baardzo mi się dłuży.

A na koniec dodam linka do mojej ulubionej piosenki i piosenkarza


                                               
                                               Pozdrawiam wszystkich ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz