- Gra anioła C. R. Zafon
- Więzień nieba C. R. Zafon
- Duma i uprzedzenie Jane Austen
- Rozważna i romantyczna Jane Austen
- Mansfield Park Jane Austen
- Zabić drozda Harper Lee
- Wichrowe wzgórza Emily Bronte
- Rok 1984 George Orlwell
- Anna Karenina Lew Tołstoj
- Lolita Vladimir Nabokov
- Białe jak śnieg Salla Simukka
- Czerwone jak krew Salla Simukka
- Czarne jak heban Salla Simukka
- Black Ice Becca Fitzpatrick
- Cisza Becca Fitzpatrick
- Finale Becca Fitzpatrick
- Dary anioła. Miasto upadłych aniołów Casandra Clare
- Dary anioła. Miasto zagubionych dusz Casandra Clare
- Dary anioła. Miasto niebiańskiego ognia Casandra Clare
- Kroniki Bane'a Casandra Clare
- Mechaniczny anioł Casandra Clare
- Mechaniczny książę Casandra Clare
- Mechaniczna księżniczka Casandra Clare
- Pani noc Casandra Clare
Wybacz mi, Leonardzie Matthew Quick- Niezbędnik obserwatorów gwiazd Matthew Quick
- Prawie jak gwiazda rocka Matthew Quick
- MISSja survival Libba Bray
Mara Dyer Tajemnica Michelle Hodkin- Mara Dyer Przemiana Michelle Hodkin
- Mara Dyer Zemsta Michelle Hodkin
- Cień wiatru C. R. Zafon
Dziewczyna z sąsiedztwa Jack Ketchum- Promyczek Kim Holden
- Zanim się pojawiłeś Jojo Mojes
- Kiedy odszedłeś Jojo Mojes
- Dziewczyna z pociągu Paula Hawkins
- Ugly love Collen Hoover
Harry Potter i przeklęte dziecko- Gwiazd naszych wina John Green
- 19 razy Katherine John Green
- Czerwona królowa Victoria Aveyard
Bez słów Mia Sheridan- Szklany tron Sarah J. Maas
- Dwór cierni i róż Sarah J. Maas
Kasacja Remigiusz Mróz- Parabellum Remigiusz Mróz
- Chłopak, który stracił głowę John Corey Whaley
- Światło, którego nie widać Anthony Doerr
- Wiedźmin Andrzej Sapkowski
- Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno Kirsty Moseley
- Ponad wszystko Nicola Yoon
- Złodziej pioruna Rick Riordan
- Metro 2033 Dimitry Glukhovsky
- Wszystkie jasne miejsca Jennifer Niven
- Baśnie Barda Beedle'a J. K. Rowling
- Fantastic Beasts and Where to Find Them J. K. Rowling
- Quidditch Through The Ages J. K. Rowling
- Król Kruków Maggie Stiefvater
- November 9 Collen Hoover
- Poza sezonem Jack Ketchum
- Behawiorysta Remigiusz Mróz
- Zaginięcie Remigiusz Mróz
- 7 razy dziś Lauren Oliver
- Never Never Collen Hoover
Książki, które chciałabym przeczytać
Subskrybuj:
Posty (Atom)
No powiem ci ze ciekawe tytuły i nie ktore tez bym chcial przeczytac :)
OdpowiedzUsuńWiem xD same ciekawe tytuły bym przeczytała
UsuńZafon jest na mojej niepisanej liście książek do przeczytania chyba od roku i nigdy mi nie wychodzi kupić jego książek nie wspominając już nawet o przeczytaniu, ale kiedyś to zrobię, a przynajmniej mam taką nadzieję :D ,,Rok 1984'' uwielbiam! To pierwsza pozycja przy której uważam, że naprawdę każdy (dosłownie) powinien ją przeczytać i tym bardziej nie rozumiem dlaczego jest w liceum jako lektura na rozszerzeniu, a nie w podstawie. Rok podobał mi się o wiele bardziej niż ,,Folwark zwierzęcy'', chociaż i on był niezły. Przypomniało mi się, że ,,Black Ice''było kiedyś i na mojej liście :"D Chyba musze zacząć zapisywać te książki, bo całkowicie o tym zapomniałam. Czytałam jednak ,,Szeptem'' tej autorki i choć pomysł bardzo dobry to wykonanie średnie, więc ,,Cisze'' i ,,Finale'' raczej sobie odpuszczę. Z ,,Darami Anioła'' mam zacząć Nowy Rok (może nie tak dosłownie), bo widziałam te serię w mojej szkolnej bibliotece. Jak tylko zaksięgują te książki to zamierzam wypożyczyć. Na ,,Promyczka'' miałam chrapkę, ale mi przeszło. Polecam jednak całym serduch ,,Zanim się pojawiłeś'' - pierwsza książka przy której ryczałam :") Mimo, iż Colleen bardzo luię to ,,Ugly love'' średnio mi się podobało na granicy z wcale. Tak naprawdę to jej najgorsza książka. Książki Greena z natury ani minie grzeją, ani ziębią. Czytam, bo czytam, ale nic specjalnego. Natomiast na książce Doerra nieco się zawiodłam. Każdy zachwalał, a to było trochę niewspółmierne do treści. Fakt książka dobra, lecz mi czegoś tam zabrakło, choć nie odradzam. ,,Metro 33'' też mam w planach, ale ,,Wszystkie jasne miejsca'' przeczytałam w wakacji i... znów rozczarowanie. Znów każdy był wniebowzięty, a na mnie nie zrobiło to wrażenia. Inaczej jednak było z ,,November 9'' (w końcu mogę coś pochwalić :D). Ta pozycja była naładowana emocjami i wraz z ,,MAybe Someday'' są najlepszymi książkami napisanymi przez Colleen - przynajmniej moim zdaniem. Natomiast ,,Never never'' czytało się błyskawicznie, ale było naciągane. Mroza czasami chcę przeczytać, a czasami odstrasza mnie te nazwisko widniejące na połowie okładki :") Kiedyś pewnie jednak przeczytam! Pozdrawiam, Wielopasja
OdpowiedzUsuńWOW jaki długi komentarz xD lubię takie. Ogólnie ma kilka takich książek, które na pewno przeczytam w najbliższym czasie. Stety lub też niestety tych książek, które chcę przeczytać jest dużo więcej niż na tej liście. Kiedyś muszę usiąść i uzupełniać ją na bieżąco.
UsuńPozdrawiam :*