poniedziałek, 2 stycznia 2017

Plany na rok 2017

Jak wam minął Sylwester? Mam nadzieje, że miło spędziliście ten czas.

Czas pomyśleć nad planami czytelniczymi na ten rok. Nie mam jakiś wygórowanych planów. Po prostu chcę czytać to na co mam ochotę.





Jeśli chodzi o wyzwanie to biorę znowu udział w wyzwaniu aby przeczytać 52 książki oraz Czytelnicze wyzwanie Rory Gilmore. Nad innymi wyzwaniami zastanowię się, chyba, że będą to jakieś Read weeki czy Read upy.

Na pewno chciałabym częściej pisać posty.

Chciałabym przeczytać książki ( albo chociaż część) z mojej listy książek, które chciałabym przeczytać, a także chcę ją w miarę regularnie uzupełniać.

Jeśli chodzi o książki jakie chciałąbym przeczytać w tym roku to oto moje priorytety:
- Wiedźmin Andrzej Sapkowski












- Gniew i świt Renee Ahdieh












-Dwór cierni i róż Saraah J Maas












- Księga ryb Williama Goulda Richard Flanagan












Opowieści niesamowite Edgar Allan Poe













Powyższe powieści są takim moim priorytetem, które bardzo bym chciała w tym roku przeczytać. Mam też wiele innych książek do przeczytania na pewno jak każdy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz