niedziela, 2 października 2016

Podsumowanie września

Dawno nie było u mnie takiego typu postów, a bardzo je lubię czytać a także oglądać na you tube. Z tego powodu sama założyłam kanał Booktubowy, na który bardzo serdecznie was zapraszam. Nie uważam się za dobrą w tych sprawach, jednak kręcenie filmików sprawia mi przyjemność.
Także bez przedłużania zapraszam na filmik.






Mam nadzieję, że wam się spodoba.

A w tym miesiącu przeczytałam 4 książki i jedną zaczęłam.

Przeczytane:
- Pretty Little Liars tom 6 Zabójcze Sara Stephard ( recenzję zrobię grupową jak wszystkie tomy przeczytam)
- Ballada o przestępcach Marcin Hybel
- Ptaki ciernistych krzewów Colleen McCullough
- Kasacja Remigiusz Mróz

Zaczęte:
- Wszystko co lśni Eleanor Catton

Przeczytanych stron: 1895

Czy jestem zadowolona z tego wyniku? Tak nawet bardzo, gdyż nie jestem z tych osób, które czytają po kilkanaście książek.
Tbr robić  nie będę robić, ponieważ nie umiem planować tego co przeczytam. Zawsze wybieram książkę spontanicznie, tak jak Wszystko co lśni.

Możecie napisać co wy przeczytaliście w tym miesiącu albo co planujecie przeczytać.

2 komentarze:

  1. O mam podobnie jak Ty! Nie lubię robić sobie planów, po prostu czytam, co chcę i tyle! Chyba tylko raz wiedziałam co będę czytać przez cały miesiąc, ale to dlatego, że miałam sporo recenzenckich i nie mogły czekać, więc ustawiały się w kolejce :)
    Gratuluję wyniku!
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń