środa, 17 sierpnia 2016

Hit czy kit filmowy - Kiedy gasną światła

Dzisiaj natchnęło mnie na coś nowego. Ostatnio byłam 2 razy w kinie na horrorach, jeden z nich był świetny a drugi okazał się nudny. Od dzisiaj co jakiś czas będą posty odnośnie filmów mam nadzieje, że wam się spodoba ten pomysł.




Film miał premierę 22 lipca i jest on horrorem. Ale tylko w teorii horrorem. Według mnie film był bardzo słaby i niczego się nie bałam.

Film opowiada o zwykłej rodzinie, której dokucza upiór. Upiór ten żywi się ciemnością i w niej mieszka. Ta istota nadprzyrodzona była kiedyś biedną chorą dziewczynką, której dokładniejszej historii dowiadujemy się w filmie jak umarła. Rebecce dokucza ten potwór a jej dorosła córka oraz młodziutki synek próbują pokonać zło.

Jeśli chodzi o grę aktorską to była na znośnym poziomie, są lepsze horrory na których ten strach widać. Upiór był oryginalnym pomysłem ale nie do końca wykorzystanym. Widziałam zwiastun, niestety na nim są te "najstraszniejsze" sceny pokazane przez to zawiodłam się.

Film był dosyć dziwny, niby aktorzy byli dobrze dobrani i podobała mi się ich gra ale coś nie pasowało mi. Film niesamowicie się dłużył a końcówka mi się nie podobała, mimo że była troszkę inna niż w większości horrorach.

Chyba nie mam co pisać więcej, gdyż film mi się po prostu nie podobał.

Także mamy pierwszy kit filmowy mam nadzieję, że następny okaże się hitem.

Ocena 2/10


2 komentarze:

  1. Na trailerach bardzo dobrze się zapowiadał. Planowałem na niego iść, ale słyszałem bardzo podobne opinie od znajomych, że bardzo się zawiedli. Jakby wyszło w kinach coś w stylu REC, czy paranormal activity to bym się chętnie na to wybrał ^^

    Bardzo dobry pomysł z tymi filmami :3 Nie często chodzę do kina, ale dzięki Twoim recenzjom, będę mógł się sugerować na jaki seans się zdecydować ^^
    Dziękuje :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie poszedłeś na ten film. Moja przyjaciółka tak samo ja, że ten film to klapa. Co do REC i Paranormal activity to nie oglądałam ale mam nadzieję, że je nadrobię.

      Usuń