środa, 13 lipca 2016

Tag - Czytelnicze nawyki

Wakacje ostatnio bardzo szybko mi mijają, także i czytelniczo. Sporo ostatnio czytam w te deszczowe dni.
Dzisiaj nadszedł czas aby był inny post niż recenzja. Pora na tag, który ostatnio widziałam u Fanstasy World.




1. Czy mam w domu konkretne miejsce do czytania?

-Myślę, że to będzie moje łóżko lub fotel w pokoju rodziców.

2. Czy podczas czytania używasz zakładki czy papierowych świstków papieru?

- Staram się używać zakładek i w ostateczności używam kawałka papieru.

3. Czy możesz po prostu skończyć książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?

- Jak jadę autobusem na miasto czy na uczelnie czy innym środkiem transportu to jak trzeba wysiadać to przerywam czytanie nawet w połowie strony. Jeśli mam dużo czasu w domu i zero nauki to czytam zazwyczaj do końca rozdziału chyba, że ich nie ma to kończę przy najbliższej stronie.

4. Czy pijesz albo jesz podczas czytania?

- Oczywiście, że piję czy to woda czy herbata to wszystko jedno. Jeśli chodzi o jedzenie to zazwyczaj jakieś orzeszki, a jak czytam a moim Kindlu to wtedy mogę i śniadanie i obiad jeść.

5. Jesteś wielozadaniowa? Słuchasz muzyki albo oglądasz telewizor podczas czytania?

- Słucham muzyki bardzo często a telewizje bardzo rzadko ale zdarza się i skupiam się bardziej na książce.

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?

- Kilka zdecydowanie kilka. Najczęściej 3-4. kilka na Kindlu i kilka normalnie i dziwne wszystko pamiętam, co się dzieje w każdej książce.

7. Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek?

- W domu, w autobusie jak by nie patrzeć to prawie wszędzie.

8. Czy czytasz na głos, czy w myślach?

- W myślach. nie lubię słuchać swojego głosu.

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książek?

- Nie czytam naprzód i nie pomijam fragmentów.

10. Czy zaginasz grzbiety książek?

- Nie zaginam chyba, że przy czytaniu grubych książek w miękkiej okładce, wtedy same się zaginają.

11. Zaznaczasz swoje ulubione fragmenty książek? Jak?

- Kiedyś zaznaczałam ołówkiem a teraz nie zaznaczam.

12. Czy mam jakieś inne czytelnicze nawyki związane z czytaniem?

- Raczej nie. Robię dużo zdjęć książek, jeśli mi zapadnie w pamięć jakaś książka to mogę dużo o niej gadać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz